tisdag 7 december 2010

After Eight


Nytt försök med bilderna!!!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Sååå himla läckert!! Wow! Åsså gillar jag verkligen den där lilla Tilda-gumman!!

    Ha det så bra!
    Kramis
    Linda

    SvaraRadera
  2. Nu har jag varit borta för länge igen...
    Vilken supersnygg ask! Den har du verkligen fått till bra, snyggt dekorerad!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men huga vad snyggt!! Det här måste jag bara prova :) :) Vilken tur att du postade länken i det förra inlägget. Det här rockar, underbart målat och snygga papper :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. WOW WOW WOW!! En alldeles bedårande automat!!!
    Jag har länge sneglat på att göra en sådan här automat och NU har jag kommit ett steg i rätt riktning, nämligen inhandlat en After eight!!!! :D

    Tusen tack för inspirationen!!
    Och ett jättetack för dina gulliga ord inne hos mej! *glad*

    Må gott!!

    KRAM Petra

    SvaraRadera