måndag 23 maj 2011

WOJ


Det verkar som ett datum i slutet av maj är väldigt populärt för dop. Jag har gjort tre kort till detta datum så håll utkik efter fler.
Detta kort är gjort efter färgutmaningen hos Whiff of Joy Challenges #104. Färgerna är Aqua, Pink och Cream.



Livet är ibland orättvist och fullt av sorg. Lusten att pyssla är minimal och orken att som vanligt lämna korta kommentarer hos mina söta besökare finns inte. Så har ni saknat mig eller om ni framöver kommer att sakna mig vill jag bara tala om att svackan som livet har kastat mig i just nu är djup. Det är mina nära och kära som behöver mig. Har pysslat en del men detta endast eftersom det handlar om beställningar som jag lovat att göra. Jag kommer tillbaks men sorgen måste få sin tid.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort i vanlig ordning! Tycker mycket om de där blommorna, men har lärt mig att det inte är någon ide att fråga....
    Nä Mari, livet är inte rättvist! Vissa saker är så svåra att förstå! Ta den tid ni behöver för att bearbeta sorgen och hitta ett sätt att leva med den. Jag finns här, alltid, för dig och de dina! Stora kramar Lena ( kommer live på lördag)

    SvaraRadera
  2. WOW! What a stunning card. Absolutely gorgeous!
    Thanks for sharing your card with us at Whiff of Joy Challenges,
    Hugs
    Kylie

    SvaraRadera