söndag 5 maj 2013

Sippor



Härliga blåsippor sprider vår hos mig idag. Dagen har varit underbar med pyssel tillsammans med Anna-Lena på Leksands scrapcafé. Tack för sällskapet än en gång!


Kortet är gjort efter skissen  # 42 hos Friday Sketch Challenge.
Motivet och texten hör till de nya stämplarna från Momas. Som digi hittar du dessa hos Momas och som riktiga stämplar från Whimsy stamps.
Färglagt har jag gjort med Copics och mönsterpapper är från Maja Design.

Tack för alla era snälla kommentarer ni lämnat här hos mig!

Kram Mari

2 kommentarer:

  1. Heeeeelt underbart kort!!!
    Jag har köpt mina första fr Momas nu bara för du gör så mycket fint ;)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Pretty card, love the colour scheme and image. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
    Shirley xx

    SvaraRadera