fredag 6 augusti 2010

Nu får det duga



Detta är mitt bidrag till Sketchy Colors utmaning #32. Fick verkligen skaparkramp med dekorationerna men till slut får man ge sig och bli "nöjd". Stämplar från Magnolia, hÄnglar & stÄnglar samt October stamps. Beskrivningen för kortvikningen har jag hittat hos SaGam.
Trevlig helg! Min helg blir dykning och kräftor. Kram och tack för alla snälla kommentarer.

Ps. Hittade en trevlig bloggcandy hos Nilma som jag väldigt gärna skulle vilja vinna.

Posted by Picasa

12 kommentarer:

  1. Superfint kort får jag säga!

    Svar. Ingen fara, jag ordnar det :)

    SvaraRadera
  2. Kjempelekkert kort du har laget

    SvaraRadera
  3. Himmel, Marie!! Nu har du verkligen gjort ett sånt där kort när man bara tappar andan! Såg på en gång att det var till SC.... ;-) Har länge funderat på en sådan vikning så nu ska jag se till att gå in och rita av hur man gör! Toppen med länken, tack!!!

    Ha det så bra och ha en riktigt härlig helg!
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Kjempeflott kort med søtt motiv og delikate farger! Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
    Klem, Lena K

    SvaraRadera
  5. Åh aååå fint! fick nu genast ångest över mitt beställningskort. Kanske måste lifta lite. Har du beställt en rosa bug, så skaparlusten börjar återvända :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det blev bra! Fina val av färger. Det går så bra att länka.

    SvaraRadera
  7. oj oj oj va mycket fint du har gjort! Återkommer :)

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten och kortet är superläckert!
    Ha det Gôtt.

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten på Sketchy Colors! :)
    Hittade hit via deras sida, måste säga att du är OTROLIGT duktig!!!
    Älskar ditt kort, så härliga färger, och fantastiska och kreativa detaljer. Helt underbart! :)

    Ha en trevlig söndag!
    Kram från Hanna

    SvaraRadera
  10. Hade jag inte redan kommenterat detta kort???? Helt hundra för jag tyckte det var sååå läckert och jag så länge tänkt göra en sådan vikning.... Superfina färger och läckert på alla sätt! Det duger MER än väl!!!

    Dessutom STORT GRATTIS till vinsten!!! Turgumma där!! :-)

    Ha en härlig söndag!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  11. Nyydelig kort! Og så utrolig flott farget! Virkelig et lekkert bryllupskort!
    Klem

    SvaraRadera
  12. Superfint kort du gjort, så jag förstår att du vann! Grattis till vinsten. Du har så mycket fint här så jag har lagt till mig som följare... :-)
    Kramiz, Pillan

    SvaraRadera