lördag 27 november 2010

Tur




Tur hade jag förra veckan när jag vann lottningen hos Sketchy Colors!!!! Jippiii, väldigt söta julnalle stämplar från Lili of the Valley var vinsten! Längtar tills de dimper ner i min brevlåda. Inte nog med det!!! Kortet blev även valt till top 4 - helt otroligt och väldigt hedrande. Tack för det snälla SC. För att fira detta vill jag ju självklart vara med även denna vecka. Burken ovan är alltså mitt bidrag till veckans utmaning med rött och vitt hos Sketchy Colors #48.
Motivstämpel från Magnolia och textstämpel samt snöflingor från Inkido.
Trevlig helg! Här ska det åkas pulka och ätas kräftor.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. *haha* Tror du jag skrattade!!! Vi har också ätit kräftor ikväll!!! *hihi* Vad lustigt! Vet faktiskt ingen annan som äter kräftor i november... Kul att det finns fler! Vi får väl bilda någon hemlig kräftklubb eller nåt...

    Suuuperläcker burk!! Och jag har all förståelse för att du hamnar på top4 men att du skulle gå och vinna igen!!! Din turgumma!! Vad kul - stort Grattis!!

    Tändsticksasken här under är också superläcker! Har aldrig tänkt på att man kan göra så med ett kort på... Häftigt!

    Ha det så bra!
    Kramis
    Linda

    SvaraRadera
  2. Men sååååå snyggt det här är! Ja, vännen min :) Det är säkerligen vinstvarning även på det här :D
    Otroligt läcker! Och sugen på polkisar blev man :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åååå vad fin. Hoppas och tro att det blir vinst denna gången med. :) manuela

    SvaraRadera