onsdag 2 februari 2011

En burk igen!





Då var det dags för en burk igen. Denna burk är något större än de jag
gjort tidigare. Det var nämligen slut på burkarna i min vanliga storlek :)
Sitter hemma och bloggar och tycker synd om mig själv. Hade nämligen en rolig kväll planerad med arbetskamrater men istället har jag varit magsjuk sedan i söndags. Är helt slut men nu är jag iallafall på bättringsvägen.
I en av kommentarerna till förra inlägget fick jag frågan vad jag använder för burkar till spargrisarna och det är plåtburkar. Det är sparbössor som säljs i affärer som tex Dollar Store och City Gross. Tror de kallas för konservburkssparbössor.
Hoppas vi ses snart igen!

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Men gumman då!! Jobbigt att vara sjuk! Har resten av familjen klarat sig? Här är det mina knattar som varit kräksjuka... *suck* Halvjobbigt när båda är dåliga samtidigt och man är själv hemma...

    Tur då att man har din läckra burk som piggar upp i sjukstugan! Du är ju queen of alter!! Så snyggt och de pappren passade ju perfekt till!

    Kramis
    Linda

    SvaraRadera
  2. Suck!:-) du gör så jäkla snygga burkar!! Ska någongång försöka ge mig på det men jag vet ju hur länge du satt när vi sågs....
    Har köpt spargrisar på Oves så jag börjar väl där...ser fram emot att ses snart!
    kram L

    SvaraRadera
  3. HELT UNDERBART FIN BURK!!!! Åhhhhh säger jag bara! =) Tack för tipset vart man kan köpa burkarna.
    Krya på er
    Kram kram

    SvaraRadera