söndag 13 november 2011

Dalapysslingen 2011



Hemma igen efter en helg full av pyssel i Laknäs bystuga. Detta kort är gjort till tävlingen med tävlingkitet och jag vann, jippiiiii!!!!!
Fotot gör inte färgerna på de fina mönsterpapprena rättvisa. Motivstämpel från Magnolia.
Hann göra en tag samt fem kort och det är jag nöjd med. Det var en väldigt trevlig träff och åker mer än gärna dit igen.


Jag har också dekorerat insidan och det händer inte ofta....eller snarare nästan aldrig :)



Jag har tom fixat med baksidan och det händer lika sällan. Här kan ni se "min" fina stämpel.
Tack för besöket 0ch tack för sällskapet till alla kreativa tjejer i bystugan!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Sååå himla fint kort verkligen!! Underbar stämpel,färger och dekos!! Toppen snyggt kära du!! =)

    p.s har en tävling på min blogg nu,jag passar på att propagera lite för den!! ;)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Wow!! Grattis till vinsten - även om jag inte är förvånad att du vann!! Ditt kort är galet vackert!! Kommer verkligen att sakna dig på Scrapgalens träff... Hoppas vi kan få ihop något i januari...

    Kram
    Linda

    Ps. 5 kort och en tag?!?!? Jag är imponerad!!!

    SvaraRadera